Kundservice

För att du ska känna dig trygg med ditt köp har vi samlat information om ditt köp på den här sidan. Om du undrar över något är det bara att du kontaktar oss via kontaktformuläret här längst ner på sidan eller skickar ett mejl till info@lillagarnbutiken.se

Betalning

Hos oss kan du betala med både Swish och kort. Instruktioner finns när du genomför din beställning och vårt Swish-nummer är 123 127 5270.

Ångerrätt och retur

Vi vill att du ska vara nöjd med ditt köp. Därför har du alltid 14 dagars öppet köp på varor inköpta hos oss. Hör av dig i ett mejl där du tydligt förklarar vad du vill returnera eller byta till info@lillagarnbutiken.se. Vi kan hjälpa dig att ordna en retursedel, en retur via oss kostar 55 kronor och vi drar beloppet från det belopp vi återbetalar till dig. Varorna behöver inte ha kommit fram till oss inom 14 dagar, det räcker med att du hör av dig inom dessa dagar.

Vi återbetalar inte eventuella frakt- och returkostnader till dig. Återbetalningen kommer att ske så fort som möjligt, dock senast inom 14 dagar efter att vi har fått tillbaka varorna.

Digitala mönster samt presentkort är undantagna från öppet köp.

Reklamation

Om du skulle ta emot en vara som det sedan visar sig vara fel på är det viktigt att du hör av dig så snart som möjligt till oss på Lilla garnbutiken där du beskriver felet med varan så att vi kan ersätta dig.

Om du tycker att en vara du har köpt hos oss är felaktig men vi inte håller med dig så har vi en tvist. För att få denna tvist prövad kan du vända dig till Allmänna reklamationsnämnden, Box 174, 101 23 Stockholm, www.arn.se. Vi medverkar i tvistlösningsförandet och följer ARN:s rekommendationer.